AZ
EN
Agentlik
Tarixi
Rəhbərlik
Struktur
Sənədlər
Elanlar
Təhsil Müəssisələri
Peşə Məktəbi
Peşə Liseyi
Peşə Təhsil Mərkəzi
360 Virtual tur
Tələbə Qəbulu
Peşə təhsil müəssisələrinə qəbul
İşə Qəbul
Yüksək Texniki Peşə təhsil səviyyəsi üzrə müəllimlərin işə qəbulu
Müəllimlərin işə qəbulu
Direktor və direktor müavinlərinin işə qəbulu
İxtisaslar
Tədris Resursları
Xəbərlər
Əlaqə
AZ
EN
Agentlik
Tarixi
Rəhbərlik
Struktur
Sənədlər
Elanlar
Təhsil Müəssisələri
Peşə Məktəbi
Peşə Liseyi
Peşə Təhsil Mərkəzi
360 Virtual tur
Tələbə Qəbulu
Peşə təhsil müəssisələrinə qəbul
İşə Qəbul
Yüksək Texniki Peşə təhsil səviyyəsi üzrə müəllimlərin işə qəbulu
Müəllimlərin işə qəbulu
Direktor və direktor müavinlərinin işə qəbulu
İxtisaslar
Tədris Resursları
Xəbərlər
Əlaqə
Turin Prosesi İşçi qrupunun görüşü keçirilib
Bakı və regionlarda həyata keçirilən “Dual Təhsil Proqramı”nın aralıq monitorinqi uğurla davam etdirilir
Peşə təhsilində təhsilverənlərin sertifikatlaşdırılması prosesi ilə bağlı məlumat görüşü keçirilib
“Heydər Əliyev dayanıqlı Azərbaycan peşə təhsilinin yaradıcısıdır” adlı tədbir keçirilib
Peşə təhsil müəssisələrindəki kommunikasiya mütəxəssislərinin hazırlığı üçün növbəti tədbir keçirilib
TƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİ (PEŞƏ TƏHSİL MƏRKƏZİ)
PEŞƏ LİSEYİ
PEŞƏ TƏHSİL MƏRKƏZİ
PEŞƏ MƏKTƏBİ
Hamısını göstər
Aran
Abşeron-Bakı
Quba-Xaçmaz
Dağlıq Şirvan
Şəki-Zaqatala
Gəncə-Qazax
Yuxarı Qarabağ
Kəlbəcər-Laçın
Lənkəran
Naxçıvan
Ağdam Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi
Aviasiya və Avtomobil Nəqliyyatı üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi
Balakən Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi
Cəlilabad Peşə Təhsil Mərkəzi
Dəmir Yolu və Metropoliten üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi
Dəniz Nəqliyyatı, Gəmiqayırma və Liman İşləri üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi
Emal Sənayesi üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi
Füzuli Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi
İctimai İaşə və Xidmət üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi
İsmayıllı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi
Lənkəran Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi
Mədəniyyət və Sənətkarlıq üzrə Bakı Dövlət Peşə Təhsil Mərkəzi
1
2
3
❯
❯❯
© 2023 Bütün hüquqlar qorunur.